december 19, 2009

Julen närmar sig

Med stormsteg vill jag lova, jösses.
Jag hade velat julstöka lite och pyssla på men inspirationen är på noll. Tänkte vi skulle ha flyttat lite saker från lägenheten idag så mya kan få plats men det blev det inte dag heller, vaknade strax innan 12 och det var otroligt skönt att få sova mer än 5 timmar som jag gjorde de första dagarna efter jag kom hem från thailand.
Undrar om jag inte ska söka lite recept och överraska Linda med lite lussebullar och knäck? Tror nog att hon skulle uppskatta det. Men jag orkar inte gå att handla, en har ju blivit lite lat kan jag lova.

Här har vi iallafall snö och kallt, när jag skulle gå hem från jobbet inatt var det nere på 17 mins grader och som tur var så fick jag skjuts, men oj vad skönt det är att inte ha skinnsäten i bilen, urinvägsinfektion nästa tack.



See you all soon enough!

Inga kommentarer: