december 17, 2009

Järnvägsgatan 8

Så nu sitter jag i nya lägenheten (igen) efter Thailand. 3:e lägenheten på lite drygt 3 månader men denna gången känns det faktiskt riktigt bra!

Gårdagen bestod av lite flyttande av saker från ena lägenheten till den andra, har inte fått hit varken galgar eller byrå så just nu lever jag i ikea-påsar som jag gjort de senaste 3 månaderna men snart ska jag väl få tummen ur och börja plocka upp så fort jag fått byrån. Tvättade som en dåre igår iaf, hade en maskin kvar till idag som är igång nu, men sen är det färdigt tills nästa lass med tvätt kommer.
Ställde även upp ljusstakarna igår och lyssnade på julmusik för att göra et försök att komma i stämning, det är trots allt bara en vecka kvar. Men det hjälpte inte.

Så idag har jag tid hos Stråt i Karlskoga för att göra iordning naglarna såhär julfina lagom till jul, Tack Marielle för toppen naglar och jag måste även tillägga att jag kommer inte gå till någon annan salong för att göra nagarna numer!
Detta blev resutatet:



www.strat.se

1 kommentar:

Strå't sa...

Tack själv! Kul att du blev nöjd, då ses vi om drygt en månad igen, God Jul & Gott Nytt år//Kram Marielle på Stråt