december 30, 2009

Fattar int nö

Vad är det som händer? Hur kan man skicka ett meddelande 02.25 men inte vilja svara på det sen?
Det känns som om det är något som inte stämmer, men jag kan inte förstå, vill jag förstå eller borde jag förstå?
Hänger inte alls med i vad som sker men ska det vara såhär så kan det kvitta, tänker jag inte ens ägna energi åt det längre.
Jag vet vad du har gjort och jag tänker aldrig förlåta dig för det, jag tänker aldrig vända mig om och se tillbaka.

Det har varit lugnt idag i största allmänhet, vaknade väl inte förrän 14.30 och vad ska man säga, det var otroligt härligt att få sova så djupt som jag sov. Men hela dagen försvann i ett kör. Var och fikade med Mr. B och sedan var jag iväg till gymmet i 2 timmar. Underbart och få känna att man bränner fett ordentligt. Sen var det hem, duscha och sedan dags för mat. Vilken människa, vad tänker du med? Vad trodde du skulle hända egentligen??
Männisor som är för snabba med att döma, människor med lögner och rykten kan jag leva utan. Hellre ingen vän alls än en falsk vän. I will manage anyway, my world cant go under just because of you. Shit what did you really think..

Jag vet vad nästa plan i livet är, och det är inte inkluderat er två ev. tre. Jag vet var jag kommer stå om 6 månader och jag vet att jag kommer stå över er och era patetiska liv där det inte handlar om någon annan än er själva. Tröttsamt kan jag bara säga. Vet ni ens själva vad ni pysslar med?

Ta inte allt så förbannat ordagrant!

Ett misstag är ett misstag, något man lär sig av och ser som ett avslutat kapitel i livet.

Inga kommentarer: