december 30, 2009

Things

Jag tänker inte låta det irritera mig, jag tänker inte låta det förstöra för mig.

Den enda jag litar på är mig själv, man trodde mycket om andra men när det man trodde visade sig vara fel så är det bara fel. Ett misslyckande, ett glömt minne som inte är värt att besvära sig med. Tack och hej, ser jag din nuna i närheten av mig ska du se vad som kan hända.



Sådär, lite avskrivning och rensande av tankarna var nyttigt. Jag blickar aldrig framåt, det enda som krävs är ett misslyckande för att jag ska gå vidare som om det aldrig existerat. Idag står jag ensam och stark, tänker inte låta det påverka mig.
Skiter ärligt talat i vilket.


Idag kommer äntligen lönen, gött med pengar igen och imorgon ska hyran betalas.
Idag lever jag livet jag vill leva, imorgon lever jag som en kung.

Inga kommentarer: