december 21, 2009

Maud

Som Linzor skulle sagt. Linda har lagat mat och oj vad gott det var. Potatisgratäng med kyckling i ala Linda :)
Dags för en film nu när matkoman slagit till. Har inte så många filmer på datorn och Bleach avsnitten är slut tills nedladdningarna är klara så istället blir det "UP" Disney-film är aldrig fel för att få skratta lite till.

Varför är det så fruktansvärt svårt för endel att bestämma sig?
Varför kan de inte lära sig att man tröttnar på ett humör som går som en berg- och dalbana.. Livet är inte så jobbigt, och det blir vad man gör det till.

Har precis upptäckt också att Danko Jones "Lovercall" äntligen finns ute på Spotify, inte en dag försent kan jag säga. Hans "Take me home" var inte heller dålig. Värt att lyssna på faktiskt.

Det är med sorg i hjärtat jag måste säga att en av mina naglar har spruckit och jag har skickat mail till Marielle om detta så jag hoppas att hon ser det och har tid att göra något åt det innan nyår iallafall. Det märks, hoppas, hoppas hoppas*

Börjar kännas lite i magen nu att jag ska tatuera mig imorgon, lite nervös. Men det är bara för att jag vet att det kommer göra grymt ont eftersom den stora kommer gå över höftbenet och den andra ska sitta på ryggraden. Men man brukar ju säga att smärta är en illusion så det är bara att bita ihop.

Måste säga att det är så himla "GÖTT" med fungerande telefoner, för krångade min och san krånglade N`s men nu funkar bådas. Känner på mig att telefonen snart ska ringa.

Ciao!

Johanna

1 kommentar:

WERMLAND sa...

Hur går det med nageln???