juni 03, 2009

Utbildning i Kristinehamn


I söndags var det mors dag och min mamma fick en blomma av mig med lite chocklad redan på torsdagen eftersom jag bara var hemma över dagen och inte skulle kunna vara närvarande på söndagen.

Trots att jag inte var där under söndagen så Älskar jag min mamma!

______________________________________________________________________
Igår drog min utbildning igång här hemma i Kristinehamn också. Känns väldigt skönt faktiskt att äntligen ha ett jobb och trots de jobbiga arbetstiderna så tror jag att det kommer gå jätte bra.
Henrik har blivit antagen till brandkåren så nu har den söte 3 jobb medans jag inte ens har börjat med ett ens. Men detta kommer nog bli väldigt bra. Han jobbar under veckorna samt vissa helger och kvällar när jag jobbar under helgen. Ska bara försöka få upp ett staket runt tomten så Qenzo kan springa ute själv utan att behöva vara orolig för att han ska dra iväg till grannen. Nu under tiden jag är hemma kommer det även bli en hel trimmning på min lilla bäbis. Orkar inte med att pälsen tovar sig så fort vi varit vid sjön och badat.
På tal om det så har jag konstaterat att Qenzo kan simma och trivs riktigt bra i vattnet, han är med och hoppas och leker när jag är ute och badar. Tog mitt första dopp för iår i måndags och inte så farligt kallt.

Nej om man kanske skulle äta lite frukost och försöka börja trimma Qenzo innan utbildning börjar idag kl. 16.00 så man får lite gjort innan dagen är slut.

Ha en jätte bra dag!

1 kommentar:

WERMLAND sa...

Puss o Kram
mamma