juni 05, 2009

Mellerud

Idag bär det av tillbaka till Mellerud och jag har sådan tur så att Linda, som jag senare kommer jobba med, ska åka till Trollhättan och jobba så då kan jag samåka med henne till Mellerud. Alltid lika skönt och slippa åka tåg faktiskt. Är lite inne på om man skulle ha skaffat en bil nu när det finns risk för att man kommer behöva ta sig fram och tillbaka sen när man väl börjar jobba eftersom jag inte vet hur schemat ser ut över vilka städer jag ska vara i så kan det vara skönt att veta att man alltid tar sig hem om bussarna/tågen har slutat gå. Men det kommer få vänta tills jag ser hur mycket jag egentligen kommer jobba.

Ska vara i Mellerud så mycket jag kan, men det kvittar i princip nu när hans utbildning drar igång också. Men det kommer nog fungera till slut. Huvudsaken är att jag har ett jobb. Kanske skulle skaffa ett till? Vore underbart med mycket pengar nu när man väl börjar tjäna pengar. Tids nog kommer det med.

Inga cigaretter har jag heller, attans att jag inte åkte in igår kväll som jag tänkte, men jag visste inte att jag hade pengar :) Men får hoppas att Linda kommer snart så vi kan åka. Då ska jag gå på bolaget med Henrik och sedan ska jag uppdatera mig om veckans skvaller hos Bettan.

Kanske skulle kolla vad Linn gör med? Har för mig att det var något hon skulle göra i helgen. Ahwell får skicka mess och kolla.
Om jag glömmer det så: Linn, jag saknar dig!

Nu känns det som att det är en ström av folk som fyller år men det kanske inte är konstigt med tanke på att det är många som fyller år på våren/sommaren.
Idag är det iallafall Veronicas tur att bli 20<3

1 kommentar:

Anonym sa...

eh du behöver inga cigaretter, blä ! :D

Så nu är bolaget tomt samt du är uppdaterad om skvaller från Bettan ?

Nu tycker jag du får uppdatera bloggen.. tss, senaste 5 Juni ju ;)