maj 27, 2009

Kristinehamn

Då var jag hemma i Kristinehamn igen för 2:a gången denna veckan.
Strax efter att jag hade skrivit förra blogginlägget så fick jag ett samtal om en jobbintervjuv som jag ska på imorgon 11.40 så det blev till att åka till Mellerud och vända typ. Synd att jag inte visste det tidigare. Men så kan det ju gå.

Idag när jag åkte hemåt stannade jag till i Karlstad och köpte en blomma till min mor samt lite choklad eftersom jag inte kommer vara här på mors-dag.
Älskar min Mamma! <3
Passade även på att köpa ett säkerhetsbälte som jag kan ha på Qenzo när vi åker bil, vill ju inte att det ska hända mitt hjärta något. För trots att han är 8 år så är han fortfarande min bäbis!
På söndag ska jag lämna av honom ute i Ryr hos "svärmor och svärfar" så ska vi åka till Trollhättan och storhandla. Så slipper vi tänka på att han sitter hemma helt själv och behöver inte känna någon stress när vi är där nere, det är alltid skönt.
Ska se om vi hittar någon fin bikini till Moi och även en fotlänk som är lite snyggare.

Tror pappa är i Stenungsund idag och kommer inte hem förrän på fredag så han får jag inte träffa när jag är hemma nu men det kommer fler gånger.

hmmm, nu ska jag ringa till mamsen och fråga vart hon tog vägen. Blir lite orolig när jag inte hört något från henne på ett tag och så ska ju Jessica, Micke och Emilia komma förbi här så Micke får prova ett par arbetshandskar som pappi och Micke har fått ett par var utav Henrik. Tror jag ska köpa mig ett par själv också, vill ju inte lorta ner mina händer i onödan.

Have a Nice day to your all.

2 kommentarer:

WERMLAND sa...

Tusen tack älskade Johanna!!
Så tråkigt att du inte är hemma på söndag men vi ses till veckan. Kramisar mamma

WERMLAND sa...

Tusen tack för blommor och chokladen på mors dag!
kramar mamma