april 26, 2009

Redovisning av dagens inköp.

Sådär nu är jag hemma igen, träffade på syster, micke och Emilia när vi var iväg. Såg ett par jätte fina skor, men där lyckades jag faktiskt hålla känslorna i takt.

Sedan vad vi iväg till IKEA och jag, shoppoholic som jag är så kunde jag faktiskt inte låtas styras av min plånbok så jag hittade en fåtölj (likadan som jag har, fast nu har jag två - Lovley) och så 2 väldigt fina tavlor.
Är såå himla sugen på att flytta nu så man kan få ställa iordning sakerna så som jag vill ha det. Kunna ha så rent/skitigt som jag vill utan att någon står med piskan i högsta hugg. En dag, snart så.. maybe this will come to an end. someday possebilities comes and give me that chance I so deperat need. Tyvärr vågar jag inte drömma så långt framåt just nu. Har fått skjuta upp i princip allt för att det är så osäkert och detta gör sig än en gång påminnt när jag tänker att det kanske är sista gången jag träffar endel kompisar till helgen, en känsla som är helt obeskrivlig.

Än en gång vill jag visa alla att jag Älskar er!

You never nows when time changing.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad ere för fåtöljer du har?

Jag kan hjälpa dig bära när du har ont I hela kroppen ;-)