april 26, 2009

Komiker

Det finns tre fantastiska komiker:

*Tomas Järvheden

*Shan Atci

*Magnus Betnér


Har visat pappa idag detta klippet med Shan Atci, jag skrattade mer än honom, lite tråkigt att han inte tyckte att det var lika roligt som jag tyckte.

http://www.youtube.com/watch?v=Qz351wPvKVg


"-Men åk hem då din jävel, åk hem och rid på åsnor så kanske du kommer i tid."
Helt underbart rolig!

Nu ska jag och pappa åka till Karlstad och lämna in hans telefon, boka tid för service och "fönstershoppa" på IKEA, men jag ska nog köpa ett par korgar till min hylla, tror jag är shopoholic.. Tur att man kan ta saker på kredit, men jag ska nog inte köpa något :P Fast jag kommer behöva ha lite grejer till nästa helg.
Skriver lite senare så får ni se om jag köpte något eller om jag lyckades hålla fingrarna i styr :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror inte du kommer kunna hålla fingrarna I styr ;-)

För övrigt så är magnus betnér kung! :-)