april 20, 2009

Damn such a beatiful man

Nu är det inte långt kvar tills sommaren är här, skönt med lite värme!

Nu har det blivit ändrade planer... igen! Helt sanslöst att ingenting kan hålla planeringen så som jag vill. Jag ska ju ha kalas den 2:e maj hos mig för Moi, och tänkte ta den förste till att baka och städa och dona lite hemma innan kalaset. Men nu ska jag åka till Göteborg den 1:e för att skjutsa pappa till landvetter för att sedan kanske åka till Trollhättan och bosätta mig där under dagen för att sedan hämta pappa på landvetter senare på kvällen.
Gaaash, när ska jag ha tid att göra allt iordning tills kalaset?

Ahwell det löser sig alltid, kanske min underbar systeryster kan hjälpa mig medans jag är borta :) Love her!

Så Linn, du kan ju åka med oss upp om du vill så kan du bara ta tåget hem sen så sparar du en resa :)

Vänner är underbara<3

1 kommentar:

WERMLAND sa...

Vi fixar det!
kram mamma