april 20, 2009

Mammi<3

Idag har jag varit till labb och tänkte ta nya prover men det var tvungen att ha morgon-rover så jag får åka tid imorgon bitti igen. Typiskt att de inte kan informera om sådant när man får tiden.. suck.
Men jag har även varit till apoteket och hämtat ut medicin för 4 år framåt typ, har inte råd med mer piller nu, eller rättare sagt orkar inte med mer tabletter. räcker det inte med 5 st olika 3 ggr om dagen. Känns som om det kommer bli mer med.

Ahwell, var till maxi och fixade lite med frimärken, vinster m.m.
Jag spelade ju bingolotto igår igen och vann 100:- jag har sådan sjuk tur i spel men inte i kärlek. Men vet ni vad, det kan faktiskt kvitta orkar inte bry mig om någon av det motsatta könet, alla är bara irriterande små varelser med konstiga åsikter. Klarar mig bra själv.

Men idag har jag och mamma bakat bröd, gôtt :)

Skulle ha behövt och lägga ut lite nya bilder på bloggen om allt som har hänt det sista, men det biten med att ta kabeln, koppla ihop datorn med telefonen är ett jobbigt steg. Det kommer nog dröja en stund till innan det händer.
Nej dags för en röyk och sen ska jag vila lite, jag sover så himla illa på nätterna och vaknar alltid innan 8, men är helt förstörd på dagarna.
Jag sov 4 timmar igår natt och sov 5 timmar igår under dagen ändå gick jag och la mig 22.15 igår kväll och vakna-somna-vakna-somna och kunde inte somna om när solen började gå upp runt 5 imorse.. så fruktansvärt jobbigt.

Men man ska egentligen inte klaga, det finns alltid dom som har det värre :)

Puss, Kram och Nyp i stjärten.

Inga kommentarer: