mars 27, 2009

Somethings wrong.

Nu har jag haft ont i magen snart en vecka och det blir inte bättre.. Tur att min mor är underbar och ordnade så att jag slapp vänta till i maj på läkartid så jag ska dit på måndag istället! Ska bli skönt och äntligen dra igång en ordentlig utredning med vettiga läkare som faktiskt kan något. Kunde inte somna inatt för att jag hade så ont i ryggen, när jag väl somnade låg jag helt still. vaknade precis likadant imorse som när jag somnade igår. Vaknade även inatt igen av samma mardröm som jag har haft de senaste 3 nätterna. Alltid samma sak och vaknar alltid vid samma ställe, hur jag än försöker så kan jag inte fortsätta drömma för att se vad som händer. Visserligen vet jag inte om jag vill se resten faktiskt. Handlar om Dig och jag har haft samma dröm även när jag var med dig. Kanske därför jag varit så osäker(?) vet inte det men någonting beror det på. Ska faktiskt få tummen ur och boka tid med en psykolog nu med, orkar inte vara som en berg-och-dal bana längre, ena sekunden kan jag sitta och skratta och helt plötsligt övergår det i tårar som jag inte kan förhindra. Jag tror att jag håller på och bli tokig. Inte nog med att jag blev sjuk, jag blev av med jobbet, pojkvännen, pengarna, lägenheten, vännerna.. Kan det bli värre?
Men allt jag ville ha var en Kram, en kram var allt jag önskade. Men istället fick jag en plats inne. Varför kan jag inte bara få en kram, behövs inte mer ibland.
Önskar att jag kunde hitta någon som förstår mig, som kan älska mig för den jag är utan att se mig som ett "renoverings-projekt", någon som kan visa känslor och ge mig en reaktion. Trött på att behöva bära alla känslor själv.

Inga kommentarer: