mars 24, 2009

@ Home

Nu är jag hemma igen.
Jag fattar inte att jag fortfarande har ont i magen.
Ingen sem ers får jag heller men utgifterna fortsätter att komma. Börjar nästan gråta för att ingenting fungerar nu. Värre är det med lederna också. Har konstant ont i ryggen, båda armarna och benen. Hatar att det inte går att göra något åt det. Fick samtal från vårdcentralen idag med, dom har inga tider kvar i april utan jag ska återkomma om ett par veckor för att boka en tid i Maj. Typiskt.
Vill fortfarande vakna upp ur min mardröm..

Färjestad har iallafall sopat banan med Skellefteå nu 3 matcher i rad. Underbart!
Hoppas de kan fortsätta med samma spel som de har hållt hittils.

Nu ska jag försöka få i mig lite mat och sen ta ett bad.
Har ingen matlust, mår illa bara jag känner lukten av mat, men jag måste få mig lite mat minst en gång om dagen iaf, har inte ätit något än idag så måste försöka.

I hope to be stronger from now on.

Jones Darko - Lovecall

2 kommentarer:

WERMLAND sa...

Hur känns det att ha flyttat hem då?
Många kramar till dig!

mamma

WERMLAND sa...

Oroa dig inte, du är ju hemma med din familj. Det känns väl ok?!
Kramar mamma