januari 26, 2009

Måndag.

Är det inte så förbaskat typiskt. Jag har glömt min telefon och hemtelefonen har dött och tar 200 år på sig att ladda om. Jag har iaf skickat ett mail till min närmaste chef. hoppas han ser det. Måste ju även vänta med att ringa till VCT innan telefonen är klar, men jag förstår inte varför det inte har gått över. Jonas gjorde mig sjukt rädd igår, han började prata om små proppar som kan vandra i kroppen och när de väl kommer till hjärtat så xxxxx. Men jag vill inte det! Nu är det dags för dom på VCT att ta tag i mitt problem så att jag kan få reda på vad det är för fel och kan gå tillbaka till jobbet som vanligt! Jag är inte 100 % nöjd med detta jobbet men tillräckligt för att inte sluta. Hoppas iallafall på att dom kan klämma ur sig en remiss till näl så att jag slipper detta nu. Det var helt sjukt jobbigt igår, mina knän ville inte vara med, räckte med att jag hade böjda ben i typ 10 min så "låste" dom sig. Nu under förmiddagen har det varit som en varvande brännande/isande känsla i benen men ett par ryckningar. Även händerna försvinner ju på mig ibland, och konstant huvudvärk som inte försvinner med ipren, citodon el. liknande. Först trodde jag att huvudvärken kom tillbaka för att jag inte har använt mina glasögon speciellt mycket nu det senaste, men även efter att ha använt dom länge så blev det inte bättre. Har ni några ideer om vad det kan vara så säg gärna till.

Var förresten iväg på bio igår, allt flyter eller något hette den. Jag tänkte först att jag inte skulle orka, men Jonas övertalade mig eftersom att jag bara har 15 meter och gå till biografen. Den var inte speciellt bra faktiskt. Antingen var det jag som var rastlös och med krypningar i benen så blir det svårt att sitta still eller så var filmen så sjukt långtråkig, den var inte värd dom pengarna måste jag säga. Det var faktiskt skönt och göra något igår, jag har legat hemma hela helgen typ, Linda och Aron var hemma hos mig på lördagen, så hon hjälpte mig jätte mycket och så satt jag barnvakt åt aron, jag trodde att det skulle bli jättejobbig, men det var det inte, han tittade på puh film, drack sin välling och sedan var det dags för sängen utan gnäll eller något. Det enda som kanske var lite jobbigt var att jag fick lyfta honom från soffan till sängen, men det gick ganska bra. Var helt slut efter det träningspasset.
Sen kom Jonas för att sova hos mig. Hade lite diskussioner hade vi, men som vi brukar säga att oavsett vad vi bråkar eller tjafsar om så löser det sig alltid. För det gör det verkligen och det bästa med att bli sams ett par timmar senare är den underbara känslan man får av att inte kunna ara utan personen ifråga, men under tiden har man sina tvivel. Vi hittar alltid tillbaka <3

Det blev ett långt och tidskrävande blogginlägg. Jag har tusen saker till jag hade velat skriva av mig men eftersom att händerna hindrar mig så får det bli någon annan gång. Ta hand om er.

Kärlek är underbart

Inga kommentarer: