januari 30, 2009

Friday..

Fredag är det idag och jag sitter hemma som vanligt.
Har varit med Jonas hela förmiddagen, var riktigt skönt och få vara ifred utan en massa måsten. Men nu snart borde han vara på väg till Trollhätta för en utekväll med sina klasskompisar, hoppas han får det kanon kul. Han förtjänar det!
Men vad ska jag hitta på? Jag har faktiskt gjort mitt närvaro prov på svenskan idag och gissa vad, alla rätt. Ovanligt *nej* Jag är bara så himla bra (^^,)

Har även försökt att ta tag i lite andra saker som måste göras nu inom kort.
jag har t.ex börjat med min andra uppgift - Referat skrivning. Det går väldigt långsamt faktiskt, men jag har iallafall börjat. Hoppas jag hinner klart till nästa fredag. Ska ju även försöka knåpa ihop ett CV. Dags att ta tag i saker och ting ordentligt.

Jag vet inte om det är jag eller om det är någonting som har förändrats. Det är en mer positiv energi som cirkulerar. Jag blir alldeles varm inombords av att läsa det och jag blir väldigt glad! Veta att jag fortfarande existerar och är efterlängtad.

Jag vill även att mina led-problem ska gå över så att jag kan börja träna igen, det hade varit så skönt att gå iväg och simma, men om det är en inflammation så är det de sista jag ska göra. Men jag är så himla trött på att vara 7 kg över min normalvikt, och att allt sätter sig ju på samma ställe hela tiden - höfterna och magen. Men det ska vara borta till sommaren! Annars kommer jag bara vara missnöjd.

Jag satt även och tittade på "Sveriges värsta bilförare" och jag trodde allvarligt att jag skulle få en hjärtattack. Patrik som är med där och blev veckans sämsta bilförare har varit min "chef", han jag hoppades på att aldrig mer behöva se, aldrig mer behöva veta av.
Men nej då, då går han ut på rikstäckande tv och visar sitt fula tryne så att alla kan se hur förbannat värdelös han är. Han spelar dessutom bara på det programmet för nog att han inte kör bra, men han skulle aldrig få för sig att köra på fel sida i en rondell. Vilken fullkomlig idiot!
En av dom tjejerna som är med har en egen blogg som Jonas visade för mig igår och hon hade skrivit att Patrik skulle polisanmäla alla andra deltagare för att dom hade varit inne på hans rum eller något liknande.
What a jackass!
Jag hade inte haft något emot om någon satte en kula i hans panna.


Goddag!

Inga kommentarer: