december 11, 2008

Fredag

Imorgon är det fredag trots att hela denna dagen har känts som fredag.

fått mail från mamma och pappa idag :)
Dom är i Thailand just nu, och jag har faktiskt tagit kort på snön som fallit här under två dagar för att kunna maila med lite bilder på vad dom inte missar. Har kommit nära en decimeter på 2 dygn och tydligen ska det fortsätta någon dag till iaf.

Har även gjort en intresseanmälan till en folkhögskola i Stockholm idag, men jag läser på distans samtidigt som jag jobbar 100%. Känns som om det kan vara bra och börja någongång med att ta igen lite betyg och så om jag vill komma vidare här i livet.

Linzor och atom är lediga idag och imorgon, dom är på shopping resa till Kiel, åh jag vill också åka bort! Var ju iväg till danmark för inte längesedan, men på grund av omständigheterna så hade vi kunnat haft mycket roligare.

Vad ska man göra denna helgen? förslag?

Jonas är min, bara min!

Inga kommentarer: