december 07, 2008

Kristinehamn

Nu börjar jag även att sakna alla i Kristinehamn, Pratade med Jimmy i fredags och sa att vi skulle försöka hitta på något när jga kommer och hälsar på under jul, om jag gör det och när jag gör det. Alt.1 hade varit och åka till mor och far den 24:e men det kommer vara så mycket folk och förseningar m.m.. Alt.2 är om jag åker den 26:e efter juldagens festande med jonas, men då kommer jag vara bakis och missa julafton hos mina föräldrar (eller rättare sagt hemma hos fam. wikstrand/fors) Well well, jag har fortfarande tid på mig att fundera på hur jag ska göra.

Jonas är mig ängel, det finns ingenting som är så skönt som när vi kan göra hela skilda saker men samtidigt vara med varandra. idag har vi tvättat och jag har bakat men Jonas som sällskap <3


Igår fick jag och jonas upp ljussladden i det inglasade uterummet och även ett i valvet. bytt gardiner och städat gjorde vi hela förra veckan. Nu ska vi bara fundera på hur vi ska göra med den "granbusken" på framsidan om det ska få vara ljusslinga i den med.. Hade varit så vackert!


HS<3

KG rship solved the prob. Hc1 ok. Hc2 nfq.

Inga kommentarer: