december 16, 2008

30

Då var det dags för inlägg nummer 30, det börjar sakta men säkert ta sig.

gaash, jag är så sjukt nöjd. tror aldrig jag har presterat så bra på jobbet som jag har gjort idag. är faktiskt riktigt nöjd med dagens åstadkommanden, har trotsat mina egna förväntningar utan att göra något och samtidigt vara en av de bättre (enligt boss).

Hade även riktigt roligt idag med linz0r under lunchen när vi diskuterade träning, kalorier, besiktning av bilar, räkningar m.m.. haha, det skrattet var verkligen välbehövligt! herregud så jag satt och skrattade för mig själv efter hon gick. Men nu är det längesen jag pratade så med Susann, får försöka ta rast samtidigt igen!

Linz0r, vi måååste börja träna nu! Sägs om en powerwalk någon dag innan helgen kommer?

Nu var det 45 min sedan mamma och pappa satte sig på flyget hem dessutom (22.00 sv tid) så dom borde vara hemma i khamn lagom til imorgon kväll, dom skulle stanna hos morfar på vägen hem, saknar min morfar! måste verkligen bli bättre och ringa till mina släktingar, inte för att jag lägger så stor vikt vid vissa, men dom som jag faktiskt håller av vill man ju alltid prata med.

Nu vankas det juletider och inte en enda snöflinga ligger kvar på marken efter förra veckans snöoväder. Ingen julstämning och ingen ork att sätta mig på tåget på julafton och åka till mina föräldrar, det är inte det att jag inte vill fira med dom, för det är en självklarhet att jag vill fira min jul på hemmaplan, precis som jonas firar sin med sina föräldrar. Utan det är hela grejen med försenade tåg, mycket folk, stress, tjat, skrikande ungar, skällande tanter och mammor and so on, jag kommer vara helt slut när jag kommer fram om jag kommer fram vill säga.. Och när ska jag åka hem igen? dagen efter eller ska jag stanna helgen ut? det hade ju varit väldigt roligt och passa på och träffa alla kristinehamnare igen nu när man inte är hemma speciellt ofta, tror inte att jag har varit i Khamn sen innan jag fick jobbet, eller om det var i samband med det (september) Men det blir ju så när tiden tyvärr inte räcker till. och nu räcker inte pengarna till heller, ska skicka in papper till försäkringskassan imorgon om min sjukskrivning så jag hoppas att dom pengarna kommer i mitten av januari för det är då dom kommer behövas som mest.

Även om du inte skriver om mig i din blogg så skriver jag om dig iaf, för jag vill visa hela världen min kärlek till dig, min kärlek som får dagarna att gå fortare än någonsin. jag kan redan se hur vi firar 2år ihop min älskling! Och du är min heffaklump! (tror jag kanske älskar dig, innerst inne)


Take care!

--------->Volbeat - Maybellene I Hoftenholder <------------------

Inga kommentarer: