november 21, 2008

21:e November

Har precis ätit potatisgratäng med en fin köttbit tillsammans med Jonas, det har faktiskt varit väldigt trevligt idag och få umgås med honom. Blir nog ett bad lite senare, måste ju titta på säsongsavslutningen av "Singing bee" :)

Var för övrigt till läkaren igår, igen! Tredje gången nu på 2 veckor. Men nu hoppas jag att jag kommer friskna till fortare än kvickt, börjar bli skapligt trött på detta nu. Men det känns bättre redan nu så jag hoppas att jag är tillräckligt bra för att kunna gå till jobbet på måndag för det är något jag fullkomligt längtar efter!!! Få komma tillbaka och göra något vettigt igen, sköönt.

Läste Jonas blogg idag och såg att min Bubbe kallar mig för minigris (hmm) han är väl för söt! Både han och jag har sett våra bättre dagar gällande vikten, men nu är det snart dags att ta tag i det igen! Få tillbaka konditionen och musklerna efter drygt ett halvårs uppehåll, men man är inte direkt motiverad att träna inne på sommaren och planerna vi hade slog aldrig in. Men nu blir det work-out tills värmen kommer och sen blir det simmning tillsammans med cykel och inlines nu när vi båda har det och faktiskt kan umgås ganska mycket :) You´re my sweet lollipop

Inga kommentarer: