september 19, 2008

Fredag!

Idag är det mer fredag än vad det har varit på länge!
Nu är det bland annat sista veckan på utbildning och sen kommer jag sitta på golvet i telefon.
Sista veckan utan fast lön, känns skönt faktiskt! Sista hela veckan som jag kommer bo hos Jonas och Tomas.
Var och tittade på lägenhet i tisdags och i onsdags så bestämde jag mig, det blir den lägenheten! Åh jag är sååå NÖJD! Det ska bli så skönt och kunna pyssla och grejer som man själv vill! Och den 26-28:e sep kommer jag och Jonas att befinna oss i Kristinehamn hos min föräldrar för att packa ihop !alla! mina saker, nu blir det en andra flytt hemifrån och jag hoppas att det fungerar bättre den här gången!
Jag har redan planerat hur det ska se ut, vad jag ska köpa och vad jag ska kasta :P haha!

Så den 1:e Okt får jag nyckeln, adressändrar och skaffar bredband. Kommer självklart skicka ut till de närmaste min nya adress m.m..

Har haft det riktgit trevligt ikväll! Jonas lagade faktiskt mat och Anders kom hit och åt.. sen var vi iväg och hämtade Monica här nu för en lite stund sedan och sen blev jag sittandes framför datorn med blocket.se, ikea.se mailen och så självklart bloggen.
Jag försöker faktiskt uppdatera så ofta jag kan så att alla nyfikna människor kan följa min underbart tråkiga vardag som förgylls av min älskling :D

Nej, dags för en film och sen blir det sängen! Är verkligen jätte trött och det ska bli skönt och lägga sig men Jonas och bara få vara, (och ingenting annat!)

Innerst inne vet vi att vi är ämnade för varandra, även fast du inte kan se skillnad på presentpapper och tapeter ;) Love u honey!

Inga kommentarer: