september 23, 2008

counting the days that remains

Precis som huvudrubriken lyder, Just nu går jag bara och väntar och längtar dels tills jag får lön, dels tills jag får lägenheten. Ska även hem till Mor och Far denna helgen med Jonas, Mamma fyller år imorgon också *suck* har fortfarande inte en blekaste av vad jag ska köpa till henne.. Hon är ganska jobbig och köpa present till, helst av allt skulle jag nog vilja att alla slutade fylla år så man slapp beslutsångesten som kommer med på köpet.. Men jag får väl leta lite och hoppas att det duger..

Började även skruva sönder min laptop för en liten stund sen, så nu ligger den i tusen bitar och jag orkar inte skruva ihop den.. får ta det någon annan dag.
Inte kommer jag få duscha nu heller, det är nog det som jag kommer sakna MINST när jag flyttar ifrån Jonas och Tomas... nämligen att man slipper säga till en vecka innan man ska duscha... That sucks!

Kanske ska skaffa Kissekatt med? nej jag vet inte, får se när jag väl kommer in i lägenheten. Sen vet jag inte hur sugen jag är på att ha en katt med min nya vita tygsoffa!

Awell, Honey, you mean everything to me. I don´t wanna lose you.
I just wanna hold you tight in my arms so you can feel all the love I want to give you.

Inga kommentarer: