mars 13, 2011

Aldrig en i mängden.

Vi har haft en fullspäckad helg och morgondagen blir inte lugnare.

Fredagen var vi och storhandlade för att sedan umgås som de lyckliga paret med det fantastiska sonen vi faktiskt är.
Gårdagen bestod av mysfrukost och ca tre timmars promenad i solen med hundarna. Känner hur kilona bara rinner av mig (haha)
Idag har vi varit på middag hos Alexander's faster och det är inte varje dag jag dricker ett glas rött klockan 13.00. Gott var det och passade utmärkt till rostbiffen och den enormt goda grönpepparsåsen, bra val! Lite hemmagjord glass och en riktig chokladkaka satt inte heller fel, där kom kilona tillbaka. Sedan var vi till Alexander's mormor och morfar för att prova dopklänningen, diskutera dopet och även där blev det fika och lite avundsjuka blev vi nog på IPad:en. Men än så länge har vi inte förstått behovet av den.

Imorgon ska vi på föräldragrupp, välja papper och design till inbjudningarna för dopet och sedan ska vi till badhuset med Alexandra och hennes bedårande Lucas. Ska bli skönt och få ha min karl hemma ett tag nu så jag kan få trötta ut han med allt mitt pladder. Han kommer önska att han jobbade istället. Ibland går munnen i ett på mig (-kan du inte titta på en film så kan du vara tyst en stund. ) kanske kan få ordning på saker och ting om han är hemma.



Snart slår drömmarna in totalt. En känsla bara Du kan förstå!

2 kommentarer:

Susann sa...

Låter som du har det underbar Johanna.
Det är du värd.
Massa kramar
Susann

Anonym sa...

Mormor/mamma längtar efter er!