oktober 17, 2010

Söndag

Som vanligt på söndagar tillbringas det i soffan med hjärtat och MotoGP.
En helt vanlig söndag och enda skillnaden är att det är bra väder så vi har varit ute på myspromenad med pojkarna nu innan MotoGP började. Skönt att få lite frisk luft emellanåt också. Igår kväll var vi hos mina föräldrar, åt middag, eldade och skrattade härligt!
Så går det när man inte läser instruktionerna!

Tvätten är viken och nu väntar jag på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan köra igång en ny maskin och idag tvättas det vinterkläder, eller rättare sagt tjocktröjor eftersom värmen försvinner fort, jag har även plockat fram min vinterjacka, min svarta Goose, och upptäckte att jag varken hade kemtvättat eller plockat ur den innan jag hängde undan den för vintern. Men det var inte mycket och hurra för, en par tamponger och 36:- i mynt. Ska passa på och lämna in den för tvätt medans jag ändå inte kan använda den eftersom magen än så länge är för stor.
Men nu borde det snart vara dags att bli av med magen.
Barnvagnen med adapter kommer förhoppningsvis på onsdag, men krångel har det ju varit tidigare så men våran tur kommer den väl 2 veckor efter leveransdatum.
Jag vill ha våran vagn nu! Den är så himla tjusig* Bilbarnstolen är iallafall använd så jag vet att det inte är några fel på den, det var lilla Lucas som gick först ut på stolen och fick prova den eftersom jag och Alexandra skulle handla och fika.

Ikväll blir det lasangette och riktig sallad, smaskigt!
Nu blir det söndagsmys med den jag älskar mest av allt, Min underbara karl.

Inga kommentarer: