oktober 22, 2010

13 dagar kvar

Och nu har det blivit mer bloggande på mindre än 24 timmar än vad det varit under sen senaste veckan. Men nu fördriver jag mer eller mindre tiden och håller tummarna på att något händer.

Haft små förvärkar under dagen men till för en timme sedan var det lugnt. Nu kommer de och går om vartannat och det kan nog vara på tiden att plocka fram klockan.
Är det falskt alarm vill jag inte väcka min sambo i onödan. Vill vara säker på min sak innan han ska behöva lida för att jag är "nojjig".

Men ska ta en Alvedon till och dra på värmekudden på högsta temp så får vi väl se om det slutar. Märks gör det imorgon när jag bloggar, eller inte bloggar. Det känns som att det är nära nu iaf.
*håller tummarna och hoppas att det går över, Parvel får inte komma än*

1 kommentar:

hanna sa...

oj vad spännande! snubblade in på din sida från gravidpåöstermalm. ville bara rekomendera en super bra värktimer sida!
http://www.varktimer.se/ ha en bra dag :)