september 29, 2010

Bli aldrig en kopia

"Dom tror att man kan stänga av och starta om"

Jag har hittar min nya favorit och jag tror att Peter kommer vara hyfsat trött på den efter helgen.
Jag ser verkligen framemot och få åka till Lola och Roger på lördag, dom är så himla trevliga och positiva, deras ungar är för goa! Just nu är det 5/7 som kommer och än så länge hoppas vi på 3 till, alla pojkar och en tjej kommer. Så roligt!

Idag väntas besök och en tur till det nybyggda badhuset för att få känna mig lätt som en fjäder, ska bli skönt eftersom gårdagen blev förstörd. Men idag gör vi ett nytt försök och inget ska få komma emellan! Men idag tänkte jag även hinna baka en till sats med kanelbullar och matbröd. Vi var iväg och köpte både jäst och mjölk igår så nu kan det bakas, tänka vi skulle ta med en påse kanelbullar till Lola och Roger. Jag vet inte riktigt hur jag planerat men det blir tajt.
Imorgon ska jag umgås med syster, till Karlstad sjukhus och sen tänkte jag göra fint hemma.
Fredag måste hundarna göras snygga, iallafall Douglas eftersom han ska följa med på lördag.
Lördag åker vi på Valpträff och söndag ska nog bli våran egna dag om vi inte måste åka till mor och far så Peter ska ta en titt på deras bil. Vi får se vad som sker på söndag.

Nu måste jag kasta i mig lite lunch och göra mig iordning för en tur på stan och lite plask.
Ha en toppen bra dag!

1 kommentar:

Annapanna sa...

Helt sjukt, jag kan komma på mig själv skeda i mig leverpastej.. bläää... men men... :)