september 28, 2010

Missnöjd?

Hur missnöjd kan man vara med livet egentligen?

Jag ska egentligen inte klaga men de allra minsta sakerna kan få mitt humör ur balans.
Hur svårt ska det vara och kunna få duscha med varmvatten? Få sova på morgonen eller rasta sin hund ifred?

Måttligt road och detta gör inte saken bättre. Jag önskar att denna mardrömmen var över så man kunde börja på ny kula och skapa det perfekta vi drömt om. Eller är det de jag drömt om?

Saker springer runt i huvudet på mig som jag inte kan få bort men tänker göra mitt bästa för att inte låta det gå ut över oskyldiga.
Hur ska man kunna hitta motivationen igen för att återigen kunna vara den perfekta flickvännen och sambon?

Motivationen finns helt enkelt inte där och jag har inte listat ut hur jag ska få den tillbaka.
Allt jag ville var en stund för oss själva, amatör mupp lyckades förstöra det och det irriterar mig otroligt mycket. Snacka om att prata om pingis och gå händelserna lite för hårt.
Hela den här dagen har varit riktigt värdelös!

Inga kommentarer: