augusti 02, 2010

Måndag

Oj vilken dag, kaos på jobbet, irritationen var hög och så nu äntligen har jag hämtat Douglas, Lagat mat, ätit och duschat. Återstår gör kvällspromenaden med pojkarna och sedan blir det nog en film att somna till. Skönt att det snart är över!

Cash is King



Har faktiskt kommit på det att det är väldigt skönt med en promenad innan jobbet så ställer bilen en bra bit ifrån så jag måste gå och vakna till liv, vilken bra start på dagen! Och det betyder ju även att jag måste gå till bilen efter jobbet med men det tar emot lite mer då man är helt slut och både kroppen och fötterna.


Första dagen på jobbet efter sem för herrn med och han kan inte ha haft det lätt, men oj så stor saknaden har varit. Längtade varje sekund tills jag fick sätta mig i bilen och åka hem till min underbara karl! Jag vet nu vad jag skulle göra utan han..

Jajust det, vi var ju iväg till Douglas uppfödare i lördags och oj så trevliga dom är, Det blev en lyckad dag med mycket hundar och en kväll med grill och öl för grabbarna och L. Det kommer definitivt ske fler gånger och denna gång är det våran tur att bjuda igen! Tusen tack för en kanon kul kväl!
Söndagen var vi iväg till Peters syster vars dotter fyllde 6 år så det var barnkalas och tacos stod på menyn, bara sådär 3:e gången vi käkade tacos denna helgen. Nu kommer vi inte äta tacos på flera flera veckor!

My sisters keeper är även en film som verkligen är värd att se. Klarade bara av att se halva filmen eftersom Johanna med alla dessa hormoner låg och grinade större delen av första halvan.

Tillägnar en enorm tanke till min Mormor, saknaden finns där.


Nej nu är man måttligt trött och sova måste jag göra så jag orkar upp och äta frukost innan jobbet iallafall. Bara 4 dagar kvar..

Inga kommentarer: