juli 22, 2010

Muffins!

It remind me of old days...

Andrea, min Chokladmuffin från Stubben och Mellerud, oh sheet vilka minnen. Kan inte göra annat än att skratta högt för mig själv! Hon kom med bananlådan från Costa och hippt som happt lärde jag känna en av världens mysigaste brudar.
Chokladmuffin vs. Blåbärsmuffin = crazy
"Jag har glömt mitt kod!"


Kom på detta nu när jag skulle blogga och fakiskt kom på att jag har bakat just Choklad och blåbärsmuffins! Vilket roligt sammanträffande.
Peters mamma fyller år idag och imorgon ska vi iväg och fira henne tillsammans med hans familj. Vi har inte köpt något utan vi kör istället ett eget ihopplock av en "fruktkorg" som egentligen kommer bestå av en massa roliga/goda saker, så jag har bakat dundergoda muffins ikväll som jag och Peter har tryckt i oss ett par utav redan. Smaskigt!


"Överst är mina choklad muffins med ljus och vit choklad och ganska mycket daim. Nederst är mina enorma Blåbärsmuffins som tyvärr blev lite för stora men det ärdet ju ingen som har dött utav"

Idag har jag även pratat med Douglas uppfödare och den 31:e åker vi neråt i landet för att hälsa på hela familjen och visa upp min ögonsten Dogge*
Han är så himla lik sin pappa Ceasar. Ser verkligen framemot det för hela den familjen är helt underbar och både Roger & Lola är så klockrena människor.
Så då blir det en massa prat tillsammans med go mat, oj så underbart!


"Mamma och Pappa Douglas (Alicia och Ceasar) Foto av Lola Johansson"


Nej nu ska jag krypa ner hos min underbara karl som väntar tålmodigt. Film och sedan sova står på schemat, full fart större delen av dagen imorgon.




"Och nej, vi åker klockan 12 och ingenting annat!
"



Ciao
Johanna

Inga kommentarer: