juni 17, 2010

Update

Har nu varit till mamsen och papsen en sväng, Douglas är ytterst billig för tillfället.
Väldigt mycket pipande som jag inte vet hur jag ska få bort.. TIPS??
Nästan jämt och hela tiden, men Faxe sköter sig nästan så gott som exemplariskt nuförtiden.
Skönt att en utav våra monster är duktiga.



Gaaash, jag ser inte problemet, kan någon tala om vad det är för mig... jag kanske är helt bakom flötet som inte ser problemet... Verkar ju vara uppenbart men ändå ser jag det inte.



Är väldigt nöjd med min nya Esprit klänning med, den är sååå tjusig! Nästan så jag funderar på ett par nya skor jag har sett på have2have.se men kan ju inte bära upp både mig själv och magen i de skorna än på ett par månader så det känns ganska onödigt.
Ska försöka lägga ut en bild på magen också så ni får se hur enorm den faktiskt är. Kan nästan tro att vi ska ha tvillingar istället för bara en liten plutt.
Upptäckte även idag att hormornerna börjar påverka mitt hår och hud. Fett hår och fet hy, är inte livet som gravid underbart. Men det är bara att göra det bästa av situationen och älska det som kommas skall. Jag har bytt nu från eventuellt till självklart, men vi får väl se hur detta slutar, oavsett så kommer det blir helt magiskt och underbart!



Jag har även börjat planera våran semester vi ska ha när Peter är ledig. Det kommer definitvt bli en tripp till Västerås, Vänersborg och förhoppningsvis ett par enkelbiljetter till Tyskland.
Det är visserligen fortfarande osäkert men hoppas kan man ju göra.
Längtar tills vi kan åka till stugan och träffa K&R, vilka goa människor.
Det är faktiskt mycket mer jag har börjat planera men ingenting som jag tänker dela med mig av på bra länge. 2010&2011 kommer bli helt underbara år som aldrig kommer glömmas!

Nu ska jag laga mat medans Peter tvättar sin Kawa så blir det antagligen en film, mys och sedan natten. En lång och jobbig dag framför mig imorgon.




Ciao
Johanna

Inga kommentarer: