juni 18, 2010

Slutdiskuterat

Är det fel av mig att planera våran framtid tillsammans (?)

Det är ingenting som kan stå emellan oss två nu när vi är starkare tillsammans än någonsin.

Väntar på spänning på att klockan ska bli 17.00. Kanske, kanske inte, men man måste ge det en chans för att kunna vinna den största vinsten som finns.
Johanna har redan planerat allt och det kommer bli så himla bra, jobbigt i början men det är nog båda beredda på att det kommer vara. Men vi får ge det en chans så får vi väl se hur det blir när kvällen närmar sig.

Hur sjutton det kan fungera såhär nu när det inte funderade alls för bara några månader sedan. Känns som om jag svävar på de där rosa molnen och det finns inte ett enda problem i vägen.
Känslan är väldigt underbar och den är här för att stanna.



Skickade iväg lillasyster för att hämta papsens present som vi har beställt, känns lite sådär att lämna iväg mitt kontokort men jag litar på henne. Sen tänkte jag försöka ta mig tid till att baka den där förbaskade tårtan jag skulle börjat med igår egentligen men aldrig fick tummen ur till. Känner jag mig själv rätt så kommer jag stå och baka den ikväll när Peter putsar på Holken.

Imorgon är det ju dags för en utställning igen och som tur är så är det bara någon mil utanför Kristinehamn. Tycker det är kul att han har sitt egna intresse som han kan fly till när allt annat blir för mycket men det är ju tråkigt att det inte gick som planerat med den dock.



Ciao
Johanna

Inga kommentarer: