juni 09, 2010

Jadu vad kan man säga..

Det var lite av en besvikelse men det finns fortfarande hopp om framtiden, än tänker jag inte ge mig. Är så himla störtförälskad i min karl än, trodde det skulle ha gett sig nu men inte än och verkar hålla i sig ett tag till.

Imorgon kommer Roger och Lola (uppfödaren till Douglas) till Gelleråsen i Karlskoga och eftersom vi aldrig kommer iväg till Lidköping så får man försöka passa på när de är här i närheten. Men jag har verkligen dubbelbokat mig själv..
Fika med Jossan, Stan med Julia, Iväg med älsk och så Kga och träffa Roger och Lola.
Vet inte riktigt hur jag ska få varken tiden eller orken att räcka till men får försöka så gott det går.

Är helt slut i hela kroppen och nu ska det bli väldigt skönt och somna bredvid min älskade karl.


Take Care
Ciao
Johanna

Inga kommentarer: