juni 23, 2010

Yeay!

Sådär, nu är äntligen onsdagen färdigplanerad. Mycket att göra men allt hinns med! En arbetsdag kvar och sedan får jag hem mitt hjärta som är lång ledig. Midsommar är också planerad och gud så roligt det kommer bli! Ser verkligen framemot det!

Sedan är det bara 2 veckor kvar tills West Coast Motorshow och jag måste nog säga att Hummern är nog det jag ser framemot mest.



If you are a princess, you better be treated like one*


Och i samma veva tar vi semster och det ska bli så mysigt, visserligen blir det ingen utlandsresa utan jag vill hellre vara bland nära och kära så varför inte göra våran första sommarsemester runt om i Sverige. Så länge det är bra väder så är det minst lika skönt som att ligga på en strand i typ Alicante. Det är ju inte priset det handlar om utan att vi ska kunna vara tillsammans och verkligen känna att det är våran semester tillsammans med våra små pojkar.


Magen växer i en långsam takt. Det gick kalasfort under en månad men nu har det stått still i växandet, men lite tur så blir jag inte mycket större än såhär. Vet inte riktigt hur jag ska orka bära runt på både mig och magen när det börjar närma sig att klämma ut den lilla.
Men jag kommer göra mitt bästa med att bära upp magen.


Douglas piper mer än någonsin känns det som och visst är det irriterande men ibland piper han inte alls, konstig förklaring kände jag men jag vet att han piper när han blir lämnad själv, instäng eller bara är i ett annat rum så att han inte är på varken mig eller Peter hela tiden. Men igår kunde han till och med sitta utomhus utan mig i närheten utan att pipa och jag trodde han hade dött, men han hade lagt sig och vilat. Då blir man stolt!

Men nu ska det tankas bil, handlas, förbereda kvällen och sedan kl 17 ska jag och Peter iväg igen. Alltid lika mysigt! Älskar våra tillfällen vi får tillsammans bara han och jag. Tillsammans står vi starka och ingenting kan komma emellan våran kärlek, det är nu bevisat.
Längtar efter honom varje sekund han är borta...


___________________________________________________________

Upptäckte nu att jag hade glömt och "posta" inlägget så det är typ bara sådär 8 timmar försenat. Nåja, I dont give that much for it.





Idag kan jag säga att jag blev kär!





Ciao
Johanna

Inga kommentarer: