maj 23, 2010

Märkvärdigt..

Igår var det utställning för Peter igen och helt otippat *not* plockade han hem första priset.
Pokal, blommor och en enorm puss fick han.

Kvällen bjöd senare på hemmagjort potatisgratäng och fläskkarré, kan jag säga annat än att jag är grym på att laga mat! Gott gott gott!
Sedan var det bara till att göra sig iordning för att åka lite bil med Älsk, 3G, Roine, Bärka och Pa. Det var trångt, kallt men ändå trevligt. Kändes faktiskt ganska skönt och komma ifrån hemma en stund och göra något helt annorlunda. Men alla dömande blickar och kommentarer hade jag kunnat vara utan. Men vad spelar det för roll om 100 år.

Nu håller faktiskt mitt hjärta på och göra pannkakor åt mig, mums, och han tog hand om hundarna imorse så jag fick sova ut. Det är tufft att jobba på krogen kan jag lova.
Uppskattar han mer än någonsin och det är så små saker som kan få mig att vara riktigt lycklig.
Kärleken fanns där från början, den höll i sig och nu är kärleken större än någonsin!

Nej, nu är det mat och sedan ska vi försöka flytta mina grejer från min lägenhet.

Ciao
Johanna

1 kommentar:

WERMLAND sa...

Grattis Peter!
Johanna, du är bra som du är<3
kram mamma