april 06, 2010

Tillbaka till verkligheten

Igår kväll kom vi, enligt mig, äntlig hem till Kristinehamn och klockan hann och bli 20.30 innan jag kom iväg och hämtade Douglas. Åh vad jag kände att jag har saknat mitt lilla hjärta. Han var jätte trött när jag hämtat honom och lämnat bilen, fast det var ju jag med så det var skönt. Men jag kan ju säga som så att jag hade glömt hur stor plats i sängen den lille tar. Nog för att han inte är så stor, men han lägger sig så tätt intill så jag får flytta på mig och tillslut hamnar över kanten. Men han är mysig ändå.

Tänkte jag skulle ha försöka och betala in räkningarna som jag glömde göra innan jag åkte men hittar dom inte, typiskt! Tror de ligger kvar hos mor och far så jag får kolla det ikväll. Ska iallafall flytta lite pengar till jobbet så det är överstökat och så jag vet hur lite pengarj ag egentligen har kvar. Denna månaden är långt ifrån fet kan jag lova, men jag är nöjd över att jag inte lyckades bränna några pengar under helgen trots att det kliade mycket i fingrarna på mig. Fick köpa lite mat men kom ändå undan ganska billigt och det var tur det annars hade jag fått käka luft en månad.

Tänkte även att jag skulle ha lagt upp lite bilder i detta inlägg men min bluetooth vill inte fungera som den ska och jag ärpå took för lat för att orka ta tag i det just nu kan jag lova. Idag blir det en helslapp dag om jag inte ska till Karlskoga och fika med Malin fast det får bli som det blir.


Take care!




.

Inga kommentarer: