april 12, 2010

Obeskrivligt.

"Jag skulle prova mina läppar mot någon annan om du lämnade mig nu"


Kärleken är svår att beskriva med ord men när du väl har känt äkta kärlek kan man säga att man aldrig tidigare har varit kär
, eller iallafall så kär så man kan vara.
Trodde inte att det fanns känslor kvar men på något underligt sätt känner jag saker som jag kände i slutet av 2009 och det känns så verkligt.

Igår var det en alldeles underbar dag, en dag fylld av kärlek, närhet och god mat.
Så vill jag ha det jämt. Igår hade jag känslan av att det fanns inget problem i världen som inte går att lösa men idag känns det som det minsta problemet är det största.

Ingenting blir som man önskat men är det fel att hoppas.. Vill inget hellre än detta och jag kan inte göra något åt det, jag kan inte bevisa varken det ena eller andra nu.
Börjar fundera på vad det finns för mening med allt, om det verkligen är såhär det ska vara och jag tvivlar, tvivlar hela tiden och kan knappt hålla tillbaka tårarna längre. Vill bara att att allt ska bli som vi vill. Inte behöva fundera på morgondagen utan leva i nuet och uppskatta det som erbjuds.
Nu tar jag beslutet själv så ingen annan behöver drabbas. Vill inte ha det såhär, vill inte må såhär. Orkar inte mer nu.. Förlåt mig tids nog.

3 kommentarer:

Jukka sa...

Hej! Jag ser att du använder mina bilder i bildspelet. Ange mitt namn som fotograf så är du snäll, annars vill jag inte att du har dem där. Det är bilderna på Milla med gravidmagen. Fotograf: Dillfilm.se
Hälsningar Jukka
ps
jag läste ditt inlägg... Är det OK med dig?
ds

Pernilla sa...

Hej! Läste precis vad Jukka skrivit (fotografen). Jag vill inte vara så, men jag vill faktiskt inte alls att du använder de bilderna av mig och min man, överhuvudtaget. Skulle verkligen uppskatta om du tog bort dem. Hoppas dock också som Jukka, att du är ok.

Hälsn, Milla

Johanna sa...

Hej! Jag ska meddela att det var absolut inte min mening att göra någon upprörd. Men ni får nog ta och kontakta blogspot och be de ta bort bilderna isådana fall för jag har ingen möjlighet att skriva vem fotografen är utan det kommer upp som ett hårddisk baserat bildspel beroende på vilket sökord man väjer. Men jag har tagit bort bildspelet för att undvika konflikt och ber om ursäkt för att ha missbrukat bilderna, jag kan bara säga att de var väldigt vackra!