april 03, 2010

Påsk!




Påsken firas på ett lite annorlunda sätt detta år och det är med all rätt.

Sitter på en hotellsäng i centrala Jönköping och det känns väldigt bra trots att jag oroar mig för Lilleman. Men jag tror att BabyGirl har bra hand om honom och jag är skyldig henne en stor tjänst för detta. Kommer bli skönt att komma hem också, men det är väldigt skönt att ha minisemester ibland med och det är skönt att det verkar ha löst sig på ett väldigt bra sätt.
Tror detta kan bli bra så länge det inte blir som det var förut men man får väl motverka det.

Igår var det väldigt väldigt lugnt, pojkarna gick ut medans Johanna så fint var kvar på hotellrummet och sov som en liten gris, helt otroligt att jag inte vaknade upp ordentligt när de kom instamplandes inatt men det var så himla skönt och kunna få sova ut.

Vi har precis ätit och nu ska pojkarna göra sig iordning för att påbörja dag nummer 2 med fylla. De vill väldigt gärna ha med mig ut men vet inte om jag är så pigg på det. Är alltid så himla trött och det känns som om jag ska somna ståendes ibland.
Men jag kanske får offra några timmar och följa med men det kommer definitivt inte bli sent för det kommer jag aldrig orka. Då har jag ändå sovit nu mellan 17-19 men så gjorde jag misstaget och äta på tok för mycket. Blev Schnitzel med pommes och en bearnise sås men det kändes som det var dränkt i fett och var inte direkt något jag skulle ta igen men vad gör man inte när man är hungrig.

Nej nu är all text väldigt osammanhängande och jag orkar inte koncentrera mig längre. Lyssnar hellre på Hot-Rod-Gunnars USA historier.



Uppställd Starholk och en frenetiskt putsande Peter:


Hittade en Douglas:

Dock var den inte lika fin som min Douglas <3




Hoppas ni får/har en lika trevlig påsk som vi och pojkarna har!
Glad Påsk på er!!


1 kommentar:

WERMLAND sa...

Glad Påsk!
kram mamma