december 09, 2009

Thailand

Har varit på Kamala i lite drygt en vecka nu, en vecka still remaining och gud vad jag längtar efter att få komma hem och bubbla med min söta babygirl!

Jag har precis upptäckt att det finns svenska åäö på deras tangentbord men alla knappar är inte alls som hemma..

Har iaf tagit en tur till Phi Phi island med la familia och testat på både dykning och snorkling, den värsta solbrännan har börjat släppa nu men är inte riktigt i form för att orka ligga och pressa på stranden, dessutom är jag inte speciellt förtjust i saltvatten, men det får man stå ut med, men det blire många kvällar på baren och dagarna spenderas vid poolen med de söta gävle borna som bor dörr i dörr typ.

Mycket god mat och mycket handlande.. nej nu är det dags att ta något att äta, är stammis på krogen så de sitter väl och väntar på mig vid det här laget :)


Take care och njut av vädret hemma all of you!

Inga kommentarer: