december 28, 2009

shit man

2 människor som hittar varandra på ett väldigt udda sätt,
2 människor som trivs väldigt bra ihop,
2 människor som har samma tankessätt,
2 människor som har samma värderingar,
2 människor som från skilda världar,
2 människor som kan prata om allt,
2 människor som har hittat varandra,
2 människor som inte kan börja något,
2 människor som inte kan avsluta,
2 människor som känner att det finns något där.



Det borde ju inte kunna bli något annat än bra.













Jag vet att jag inte borde men jag vill också prova, bara känna utan att tänka steget längre. Få leva nu och inte känna den där wierd känslan för att man alltid tänker för länge. Kunna få släppa allt som heter morgondag och leva idag, att få ta morgondagen som den kommer utan att tänka 5 gånger på vad som kommer sen. Jag saknar det men ändå hatar det, jag älskar att vara självständig, ha mitt liv som bara jag kan påverka hur det blir. Jag hatar att behöva oroa mig för morgondagen.

jag har försökt att tänka bort dig på alla sätt,
du springer inte fatt när jag är där,
hur kan det vara försent för att säga som det är?
Vi testar nya vägar som aldrig tycks ta slut,
jag vill ha en sista chans så jag säger rakt ut
-Jag vill ha dig nu som jag hade förut.
Jag vet att det är svårt över telefon
men när jag har dig nära vill du därifrån
jag har försökt att träffa andra men det är inte så lätt

Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut.

Inga kommentarer: