december 26, 2009

Jul

Så var även denna julen förbi, nästa blir inte förrän dec 2010.
Jag kan säga att jag har fått den bästa julklappen någonsin!

Thailandsresan!
Älskar min familj och gud ska veta att jag är glad att blod är tjockare än vatten.

Fick lite små plock av mamma och pappa på självaste julafton bara för att ha något och öppna. Hade detta funkat som jag ville så hade jag lagt upp bilder men varför fungera som jag vill?


Tycker det är lite synd att det är som det är, bara för att jag inte slog in grejerna så blev det ingen julklapp? Kanske skulle ha förtydligat det innan jag gav bort de..
Too late.

Jag är fruktansvärt sjuk också, var lagom kul att jobba igår med rinnande näsa och värre var det när jag skue sova, jag både snorade och dreglade. Kul, ehm nej inte direkt.

1 kommentar:

WERMLAND sa...

Tack för julmat och julgodis!
kramar mamma