oktober 03, 2009

Times passes by

Long time no see.

Det har hänt mycket den senaste tiden, mår så otroligt bra och är nästan lite avundsjuk på mig egen livssitation. Har en lägenhet som visserligen är lite för liten med sina 1½ rum men den är snygg och jag trivs. Har en ekonomi som jag inte kunde drömma om, har 2 jobb som jag trivs med, skolan går kanon bra!
Sen att jag har träffat någon som gör att min vardag blir en semester är inget negativ. Är ännu väldigt nytt men jag är gladare än vad jag har varit på många år. Hela jag sprudlar av lycka och bättre än såhär kan jag inte få det.
Har flera riktigt bra vänner och känner mig inte missnöjd med något!

Har varit i Trollhättan idag men mellanlandade i Mellerud och jag har aldrig haft sån ångest av att vara någonstans men just i Mellerud kände jag att jag inte ville vara. Var dock jätte kul och träffa Linn, (Andreas) och lilla Joel.
Linda är även tokig när hon kör, jesus, sitter och håller hårt i både dator och bälte. Men det är nog jag som övereagerar, jag menar att jag har ju överlevt hittills. Hon är baby "psychoo" girl :D

Inga kommentarer: