september 21, 2009

Älska

Älskar mina föräldrar. Har haft en konstig "föräldrar-känsla" idag.
Kanske kan vara så att det närmar sig flyttdatum och jag kommer vara själv igen efter att ha haft folk runt omkring mig nu under många år konsant. Men jag tror att det kommer bli bra i slutändan.
Nu är det mycket pill med lägenheten,har målat klart allt det vita och började måla med den svarta färgen igår. Imorgon ska jag måla det svarta en gång till så att jag kan börja måla i köket innan helgen.
Ska skaffa mer färg och nya penslar m.m imorgon. Ska få hjälp en ett par kompisar så nu behövs det fler penslar.

Fick reda på att jag slutade efter lunch idag på skolan, det var uppskattat. Har gått på stan med Karin, Caroline, Erik och Andreas. Det var kul.
Har köpt födelsedagspresent åt mamsen idag, inget märkvärdigt men nice! Lägger upp kort efter hon har fyllt år eftersom jag vet att hon ibland tar en titt in på bloggen.
Har umgåtts med Andreas mest hela dagen men så åkte vi hem till Benke och Frida och spelade GH, vilka töntar vi är.
Vill väligt gärna köpa ny tv men det får vänta tills pengarna rullar in.

Ska titta på ett till jobb nu under veckan, kan vara rädd för att det tar för mycket av skolans tid men man kan alltid säga nej om det blir för lite tid över. Pengar måste man ju ha oavsett vad man gör.

Nu har jag bestämt datum för inflytningskalas, tänkte ha den 25:e först men upptäckte att jag jobbar hela den helgen så tar helgen innan istället. Så har jag lite drygt 3 veckor på mig att få ordning på lägenheten. Nice!
Det blir så himla fint, ska bli roligt och lägga upp före och efter bilderna här sen :)

Imorgon ska jag till skolan, sen ska Andreas och Frida och kanske Benke komma förbi och hålla mig sällskap medans jag kör klart det sista i lägenheten, nu vill jag bara att det ska bli klart så jag kan få sova i min egen säng igen. Börjar få ruskigt ont i ryggen men ids inte "flytta ut" igen, kallt och så, nej då stannar jag hellre inne i värmen och har lite ont.

Nej nu ska jag sms och försöka sova lite innan jag ska upp och göra en ny dag imorgon.

Sleep tight!

1 kommentar:

WERMLAND sa...

Tack för födelsedagspresenten!
kram mamma