september 17, 2009

Sjukt trött

Har varit ute och gått med Linda imorse.
Har även pratat med Daniel och han ska fixa fram färgen till mig idag så jag kan fortsätta måla.
Nu är äntligen uppsatsen klar som ska lämnas in på måndag. Måste ligga lite före i tiden eftersom jag jobbar hela helgen och ska till Karlstad ikväll med Linda.
Var till Karlstad igår med henne och det finns nog ingen som jag tycker om att shoppa med så mycket som henne. Tittar på samma saker, har samma smak och kan vara ärliga mot varandra. Loovley.

Sovit borta inatt, tur att jag tog med mig laddaren till datorn. Nu ska jag använda min lunch till att försöka skaffa fram information till min andra uppsats som ska vara inlämnad och redovisad nästa fredag. Stort arbete om klimatförändringarna.
"Varför agerar vi så sent om vi vetat om problemet i flera decenier?"

Ska bli skönt och få denna helgen överstökat så jag kan vara ledig 2 veckor sen.
See you later!

1 kommentar:

WERMLAND sa...

Det blir fint i din lägenhet!Snart så flyttar du till eget, förstår att du längtar!
kram mamma