september 15, 2009

Ekonomiskt oberoende

Jag har läst en blogg idag som finns med under mina bevaka bloggar.
Den handlar om att vara eknomiskt oberoende och denna personens sätt att bli det.
Ett par intressanta inlägg och jag kan inte hjälpa att jag drömmer mig bort om att vara det jag med, men samtidigt kan jag se mig själv om 10-15 år som ekonomiskt oberoende. Eller det är iallafall en dröm jag har och jag ska sikta så långt upp på den stegen jag kan komma.

Idag har jag varit i skolan till lunch sedan var eftermiddagens lektioner inställda så jag och Linda tog en lunch på stan och tog igen lite tid som vi har missat. Det blev mycket skratt och fnitter. En underbart galet go tös som man inte kan göra annat än att skratta tillsammans med. Skönt att ha någon på nära håll som man kan slappna av med till hundra procent och våga göra bort sig :)

Velar, vet inte vad jag ska göra, vill jag ta nästa steg vågar jag göra det eller ska jag bara vara nöjd med min situation..

Idag är jag hundvakt åt Lindas söta Dollar (brun labbevalp på 8 mån)
Ligger i sängen och diskuterar med ett ex om hans kärleksliv. Endel människor är komplicerade.. Varför kan det inte vara enkelt med kärlek och känslor ?

Inga kommentarer: