augusti 14, 2009

Shopping!

Oj oj vad pengarna har runnit iväg idag!

köpt massor av nytt och ska ta kort på det och lägga ut lite bilder tänkte jag :)
Men jag har ju fortfarande inte fått in bilderna från linköping på datorn än, lite dumt utav mig. Men snart så kommer det bilder.

Tror nog att jag lyckades bränna allt jag hade på kontot, visade sig att det finns lite mer än 200 kvar. men som tur är så får jag pengar på onsdag igen, så det går ingen nöd på mig :)

Ikväll vet jag inte om jag är speciellt sugen på att gå ut faktiskt men vad gör man inte för resterande människor som förväntar sig att lilla jag ska vara med :)


Sedan kan jag även meddela att jag jobbar de två veckorna som kommer och sen har jag inte fått schemat för sep än linn så jag kan inte hälsa på förrän jag vet hur det är med de lediga passen.

Hmm, Martin, Martin, du har mycket att lära dig. Ågren heter det här i värmeland :) Sen att jag råkade skriva isär ett ord, men sen när blev du rättstavningspolis? ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är inte svårt och spendera, den saken är ju klar. Önskar att man i tidigare där när man hade 6 siffrigt att man gjorde bättre investeringar med dem. Men men bara och spara igen

Det låter som bra bilder som kommer inom kort då :)

Får man lön 19:e? vaffö så ?

Japp det verkar så du, hade jag ingen aning om att det sades så, tack för upplysningen. Näe jag är inten rättstavningspolis, kände bara för att anmärka och jävlas lite med dig ;)

Johanna sa...

nej det är verkligen inte svårt att spendera pengarna, ja ibland borde man spara, men jag har inte lärt mig det än :P

Ja det kommer komma ganska mycket bilder, men det kommer läggas ut fler på fb.

Jag får ju lön efter varje pass så jag behöver inte vänta till den 25:e, ganska skönt faktiskt :)

haha! värmland skiljer lite på orden ju :P Förstod nästan det och tur är det att jag inte tar illa upp :D

Anonym sa...

Ooookej, där fick man svar på frågorna oxå :) Kul med svar på kommentaren min, vilken milstolpe du!