augusti 14, 2009

Fredag!

Oj och jösses vilken ågren jag har från igår.

Var inte meningen att kvällen skulle sluta så men gud vad skönt det var att kunna åka hem! De ställer på mig att vi ska gå ut idag med men jag vet inte, är inte över lycklig på det beslutet. Känns som om jag fick nog av alkohol igår. Hade velat åka bort, Mellerud kanske, Linköping? Men en kompis från sthlm kommer och hälsar på i helgen så då får jag nog hålla mig på hemmmaplan denna helg. Vill bara komma bort från allt och inte behöva bry mig om vad som sker i denna stad. Men men.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur skulle kvällen sluta då ?

Jadu, man har inte riktiga suget att sätta igång igen dagen efter när man har fått i sig en del redan dagen innan =/

liiite mycket stavfel och särskrivning i denna post va ?

ågren = ånger
över lycklig = överlycklig

Anonym sa...

låter illa =/ tycker du ska ta en tripp till mld nästa helg jag :) // Linn