augusti 24, 2009

Måndag!

Jösses vad jag älskar att sitta i kö hos a-kassan. eh nej inte överhuvudtaget faktiskt. Men hoppas att detta eviga ringande, skickande och det värsta när man får tillbaka skien är över snart.

Idag börjar jag skolan *Dansar* kulkul!
Eller, tekniskt sett så börjar jag inte idag ordentligt, ska på informationsmöte kl. 13 för att få reda på hur schema ser ut och all annan praktisk information.
Det är konstig thur jag inte kan sova ibland. Vaknade först vid 7 imorse men lyckades somna om sedan vaknade jag kvart över 8 nästa gång och då låg jag och drog mig i sängen en kvart innan jag pallrade mig upp, men det är alltid lättare att gå upp när det är bra väder, när man vaknar av att solen skiner på en. Skön känsla såhär å sensommaren.

Nej nu ska jag ta en dusch, springa till banken och sedan gå på info möte. Hoppas eran dag blir lika bra sm mig :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ingen som jag tror gillar och vänta i kö.. därför man har facebook add-in i htc:n så man kan leka medans man väntar ;)

Men a-kassan har väl ändå inte värre köer än Department of Motor Vehicles, DMV :P

Hoppas det blir ett schema som funkar för dig så du får ngt vettigt ledigt och sköna dagar =)

uhu och jag vaknade 04 tiden och kunde inte somna om.. some days asso =/

Kvällen ser ut att bli bättre än dagen, med trevligt sällskap till True Blood och sen annat sällskap till fotbollen senare på kvällen :) hehe

Johanna sa...

Nej köer är ingen favorit, men ett ont måste om man ska få tag på någon.

Ja det ser ut och kunna bli riktigt bra faktiskt. Jag har sovmorgon på torsdagarna och det är ju kanon med tanke på att jag jobbar endel onsdags nätter. Skönt och slippa ta ledigt.

Mmm, tror du det kommer vara roligt för mig nu när jag har sovit sen 18, det är bara att försöka somna om igen, men huvudvärk som man har så borde det inte vara några problem.

Hmm, värst vad du byter sällskap? Kan det vara så att det är en flicka inblandad som inte är det minsta intresserad av fotboll? :P
Jag vill också se true blood.. kanske skulle försöka lösa det någon annan dag..

Anonym sa...

Ja jag läste ngnstans att på cirka en hel livstid så väntar vi i kö 10% av livet. Snacka om att man borde göra mer när man står i kö.. kanske dansa lite :P

Tänk vad mycket roligare om alla i kön lattjade runt haha

Härligt, skönt och slippa bli "tvingad" till att vara zombie på torsdagar då :) good good


Somnar du enklare med huvudvärk ? eh ?

Jo det var tanken iallafall men blir inte som man hade tänkt såkklart. haha I wish ! det skulle ha varit bättre, väntar på ditt sällskap ja som vi ska ordna ngn dag

Näe det blev henke, dan och linus till true blood och sen jag och dan till fotbollen :)

Nästan så man funderar på att köra True Blood maraton.. e ju bara 2 avsnitt kvar av säsongen nu...... sen kommer man få megaabstinens av att vänta på tills det börjar igen. Då under det uppehållet så blir det nog kolla om säsong 1 och 2 :D :P