augusti 09, 2009

@ Home again

hemma igen efter en impulsvisit hos en kompis i Linköping, var riktigt kul och komma bort lite från vardagen. Kommer nog lägga ut lite pics jag tog när jag var nere.
Ska även tilläggas att jag körde fel 4 gånger innan jag hamnade på så när rätt väg igen, blev en omväg på drygt 8 mil men det var så värt besväret eftersom helgen var superkul!
I fredags blev det så sent innan jag kom ner så det blev en film och massa prat bara, lördagen däremot var vi bort till stadsträdgården och solade mestadels hela dagen innan vi avrundade solningen med en suverän kycklingsallad, det var gott!
kvällen skulle ha bestått av ett restaurangbesök men vi kom dit, tog en öl och väntade på maten en halvtimme längre än planerat så kunde vi inte längre vänta eftersom vi skulle se "Sommaren med Göran". Så vi nöjde oss med en öl och gick till bion, dumt att inte gå på toa innan filmen så när det gått typ 45 min höll jag på och dö av nödighet. Gick bra och filmen var faktiskt lver min förväntan. Dock så lade de alla roliga repliker i början av filmen så när man trodde att det skulle komma mer så blev det bara seriöst och inget direkt bra avslut. Dock fick de ju sitt lyckliga slut som i alla filmer typ.

Imorgon ska jag iväg på möte kl 11 som jag inte vet var det där exakt. Kan bli mycket spännande. Sen måste jag skicka in lite papper imorgon med, men just nu känner jag bara för att slappna av. Jag har trots allt kört närmare 50 mil sedan fredagkväll bara, så jag är lite utmattad, men varför slappna av när det finns arbete hemma att göra. Ska stålborta "mitt hus" och sedan måla om det så att det matchar mamma och pappas :)

Tycker att det är så himla kul med alla kommentarer jag har fått! Överlycklig över alla klocka svar :) Love you all!

Let us keep in touch så får jag ordna med lite pappersarbete nu innan klockan blir för mycket.
CIAO!

1 kommentar:

Anonym sa...

Impulsvisit, nice :) jag funderar på att göra en sådan till Hudiksvall snart... får se hur det blir med det, har ju del kompisar där sen jag pluggade där

När ska du impulsvisita mig då :D

Yeah, pics are good, det vill nog alla som läser din blogg se

Möte som inte vet vart det är.. eftersom du inte hittar så kanske du åker 8 mil fel på det å haha, eller nja vi hoppas inte på det

Kommentarar kicks ass!