juni 27, 2009

Sommar

Nu är det verkligen sommar och detta blir ett väldigt kort inlägg eftersom jag vill vara ute i solen och få mina bruna ben ännu brunare!

Med påhopp från endel personer om att jag inte uppdaterar bloggen oftare, svar på tal kan jag säga att det kommer, men jag har inte riktigt tid till det.

Igår åkte jag och Henrik till mina föräldrar över helgen och på imorgon är det tänkt att vi ska kolla på en båt - Chaparral 2135.
Väldigt fin är den *hoppas man kan pruta lite mer*

Igår var det bara lugnt och idag har jag och Henrik promenerat i Kristinehamns skärgård och ätit lite glass, inte illa att gå 6 km med skavsår *ont* men det gick men hjälp av lite plåster. Har även gett lillasyster sin present eftersom hon fyllde år i tisdags. Hon fick ett halsband och ett par örhängen i Bismark, ska försöka få upp bilder på de snart. Nu ska vi mysa lite i solen och jag funderar på om jag ska öppna en cider. Nej jag skriver lite mer detaljerat någon annan gång.

Läste en blogg nyss och började nästan grina, blev rörd av att "den" skriver om mig.

3 kommentarer:

WERMLAND sa...

Roligt att ni kom och hälsade på oss! Vi ses snart igen, kram mamma

WERMLAND sa...

Kika in på vår hemsida, där finns
det bra kort på snyggingar!
kramar mamma

Anonym sa...

Segelbåt eller motorbåt ?

Ha så trevligt och mysa under solen :) !!