maj 04, 2009

Måndag.

Idag måndag har jag varit arbetslös i 9 veckor och 1 dag. Börjar bli grymt tröttsamt faktiskt, snart är det iallafall dags för avstämning men afm.
Är så himla trött på att vara hemma! Och mest den biten med att aldrig ha pengar. Det är ju grymt tur att jag har mina föräldrar!

Allt har blivit stillaståendes under gårdagen, har inte ens orkat plocka undan bord och allt annat som står uppdukat ute, kanske ska göra det iag, eller imorgon eller så kan man hoppas på att någon annan gör det så jag slipper :P

Nu ska jag in i duschen och göra mig iordning för en tripp till KD med mamsen.
Har sovit 6 timmar inatt, fattar inte varför jag är så himla morgonpigg nuförtiden!
Det är ganska skönt för att då missar man inte hela dagen men det är så tråkigt för att jag orkar inte göra något eftersom mina krafter tar slut runt lunch/eftermidagen. Men men nästa vecka på tisdag ska jag äntligen in på röntgen. Håll tummarna för mig!

Tänkte lägga upp en bild som jag hittade på en gammal community så jag kan visa Linn hur smal hon var ;)

Here it comes:

F.v Jag, Jonas, Andreas och Linn när vi var på Buddys och bowlade under sommaren -07

1 kommentar:

Anonym sa...

Väntar du tillräckligt med att plocka så gör mamma det sen, dem kan inte hålla sig ;)

Ja att du är morgonpigg är rentutav ett mysterium :/

Håller tummarna =)